february, 2020
Informacje o Szkoleniu
Autorski program warsztatów opracowany przez profesora Jacka Pyżalskiego.
Cel Szkolenia
Cele dydaktyczne: Poznanie różnych typów motywacji i ich znaczenia w procesach dydaktycznych i wychowawczych.
Szkolenie prowadzone jest w formie wykładu interaktywnego. Trener przedstawia wile nowych, autorskich i sprawdzonych rozwiązań. Szkolenie profesora cieszą się ogromnym uznaniem. Uczestników porywa wiedza, doświadczenie oraz osobowość profesora Jacka Pyżalskiego.
Program Szkolenia
- Typy i strategie motywowania oraz ich znaczenie w procesie dydaktycznym
i wychowawczym. - Rola relacji w motywowaniu oraz strategie motywowania w pracy z uczniem „trudnym”.
- Metoda „zamiany głupiego pytania na mądre”.
- Różne drogi motywowania do odrabiania zadań domowych.
- Twórcze początki lekcji – zdjęcie, pudełko, coś na ławce, żółta karteczka, prawda
i fałsz. - Zakończenia lekcji – przepustka, pytania do wyboru.
- Konsultacje z trenerem odpowiedzi na nurtujące pytania.
Event Details
Event Details
Time
14:00 - 19:00
Location
Kwidzyn, Kwidzyńskie Centrum Kultury
Koszt Szkolenia
Cena szkolenia dla uczestników indywidualnych 190zł/ os*
*przy zgłoszeniu większej liczby uczestników lub całej rady pedagogicznej naliczony zostanie rabat
Edukator
Jacek Pyżalski, pedagog specjalny, profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Uczestnik i koordynator ok. 60 krajowych i międzynarodowych projektów badawczych, głównie dotyczących zachowań ryzykownych młodzieży (w tym zachowań online, ze szczególnym uwzględnieniem cyberprzemocy) oraz kompetencji i warunków pracy nauczycieli. Jego zainteresowania badawcze związane są zagadnieniami: tradycyjnych i nowych zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży (np. cyberprzemoc, hazard i hazard online). Był reprezentantem Polski w konsorcju
i wizerunku online na funkcjonowanie i zdrowie młodzieży oraz COST CA16297 European Network for Problematic Usage of the Internet. Problematic use of the internet (PUI). Autor wielu publikacji,
w tym pierwszej monografii na rynku polskim dotyczącej agresji elektronicznej „Agresja elektroniczna wśród dzieci i młodzieży” (GWP, Sopot 2011) oraz książki „Agresja elektroniczna
i cyberbullying jako nowe ryzykowne zachowania młodzieży” (Impuls, 2012).
Autor licznych programów szkoleniowych dla nauczycieli w zakresie przeciwdziałania przemocy rówieśniczej, pracy z uczniami przejawiającymi zaburzenia zachowania oraz edukacji medialnej.
Miłośnik Beskidu Śląskiego i Żywieckiego.